Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Mark JeffersonMale/Italy Recent Activity
Deviant for 8 Months
Needs Core Membership
Statistics 24 Deviations 469 Comments 1,788 Pageviews
×

Newest Deviations

Favourites

Friends

deviantID

xNutellaShooterx's Profile Picture
xNutellaShooterx
Mark Jefferson
Artist | Hobbyist | Varied
Italy
Ok then...I'm an italian 13 years old kid who likes Vocaloid and japanese stuff. Hope you'll like my work.

STATUS:
:iconcollabsask: :iconrequestfriendsonly: :icongiftsfriendsonly: :iconnokiribans: :iconnopointcommissions: :iconnocommissions: :iconnotrades:

:bulletpink: What do I mean with "collabs"? :bulletpink:
I mean MMD motion collabs.

:bulletblue: What do I mean with "request"? :bulletblue:
I mean MMD related stuff. (like picture, poses, motion datas, poses pack, motion datas pack)

I DON'T MAKE DANCE MOTION DATAS.
Interests

Activity


[MMD] MMT - I've got Tier 3 Animasa Kasane Teto!!! by xNutellaShooterx
[MMD] MMT - I've got Tier 3 Animasa Kasane Teto!!!
St. Patricks Day! So, :iconkokorohane: made a MMD trading card game (MMT) and as I saw that, I was like: "OMG GIMME THAT!". Dance! Dance! 

While opening the pack kokorohane gave me, I found out I received the pack with the Tier 3 Animas Teto (it's like an SR, we can call her like this)!! :happybounce: :PinkShifty: 

A lemon. You don't know how much happy I am!! :squee: 

Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish Fish 


OMG MOAR POEMS! Bullet; PinkIf you want to know more about this game, visit her profile here: kokorohane.deviantart.com/ Bullet; Pink OMG MOAR POEMS! 

Boing! Boing! Model by :iconxnutellashooterx: (me) Boing! Boing!

Thank you again :iconkokorohane: for giving me this pack, I really appreciate it!! #1  








Psst! :PinkShifty: 
You can get the model here! xnutellashooterx.deviantart.co… mildly astonished 
Loading...
MMD TAG YES OMG!!1!!!!11!1 by xNutellaShooterx
MMD TAG YES OMG!!1!!!!11!1
I'M GOING TO tag PEOPLE
yay


Tagged by :iconluke-flame:

I TAG: :iconvodachan98: and :iconxxgerryxx:

HAVE FUN YOU TWO

TDA Dissociate Miku by :icongingercat-p:
Loading...
TDA OC Hakiu .:DOWNLOAD:. by xNutellaShooterx
TDA OC Hakiu .:DOWNLOAD:.
So...I don't know how to work with the physics...so...when you turn the physics on...it kinda glitches out like everywhere °^° IF ANYONE KNOWS HOW TO FIX THE PHYSICS, PLEASE TELL ME HOW
I hope you'll like her anyway ^^"

Hair by Mary-O-o
Elegant Black Dress by AneCoco
Loading...
Hello hello :D
I just wanted to make you know that I'm working on my first non-recolored model and a new animation based on a song called "Copycat" (Circus-P feat. Gumi English).
So I'm kinda excited for the model, I think I will finish that today and if so, I will be able to publish her with a download ^^
Ok bye
.:MMD Poses DL Series:. KH Battle Poses Pack 1 by xNutellaShooterx
.:MMD Poses DL Series:. KH Battle Poses Pack 1
I'm going to make a second pack named "KH Battle Poses Pack BONUS" :3

Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles CREDIT ME IF YOU USETeenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles 
Target KEYBLADES NOT INCLUDED
Target KEYBLADES' POSES NOT INCLUDED


Bullet; Red CREDITSBullet; Red 
Poses by me
Mannequin model by ???
Keyblades models by Kohaku-Ume

ENJOYYY:happybounce: 
Loading...
Hello hello :D
I just wanted to make you know that I'm working on my first non-recolored model and a new animation based on a song called "Copycat" (Circus-P feat. Gumi English).
So I'm kinda excited for the model, I think I will finish that today and if so, I will be able to publish her with a download ^^
Ok bye

AdCast - Ads from the Community

×

Journal History

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconal00ndr44:
Al00ndr44 Featured By Owner May 23, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you for the watch! <3 
Reply
:iconxnutellashooterx:
xNutellaShooterx Featured By Owner May 26, 2016  Hobbyist General Artist
You're welcome :)
Reply
:iconchicath:
ChicaTH Featured By Owner May 22, 2016  Student General Artist
Grazie per il watch!
Reply
:iconxnutellashooterx:
xNutellaShooterx Featured By Owner May 22, 2016  Hobbyist General Artist
Prego :3
Reply
:iconfloramy:
Floramy Featured By Owner May 16, 2016
i was gonna send you a llama badge as a thank you for the watch but then i saw your id
how do i know you're not gonna drug me
Reply
:iconxnutellashooterx:
xNutellaShooterx Featured By Owner May 16, 2016  Hobbyist General Artist
But-
I'm not so cruel xD





MAYBE
Reply
:iconfloramy:
Floramy Featured By Owner May 16, 2016
THAT'S WHAT A CRUEL PERSON WOULD SAY
Reply
:iconxnutellashooterx:
xNutellaShooterx Featured By Owner May 18, 2016  Hobbyist General Artist
MEHEHEHEHEHEHEH
Reply
:iconxxgerryxx:
XxGerryxX Featured By Owner May 8, 2016  Hobbyist Filmographer
grazie per il watch!! òwò
Reply
:iconxnutellashooterx:
xNutellaShooterx Featured By Owner May 12, 2016  Hobbyist General Artist
PREGOH
Reply
Add a Comment: